Nyt donaid samarbejde: Starbucks x GirlTalk.dk

I anledning af Starbucks’ 10 års jubilæum i Danmark sætter den socialt ansvarlige kaffekæde fokus på at hjælpe udsatte piger og har derfor valgt, i samarbejde med donaid, at donere penge til organisationen GirlTalk.dk.

Som en del af samarbejdet donerer Starbucks 5 kr. til GirlTalk for hver Pumpkin Spice Latte, de sælger i uge 41. Indsamlingen rundes af med et event, hvor Starbucks sammen med Julia Lahme sætter fokus på GirlTalk.dk og deres arbejde for at sikre, at alle piger skal trives og have et godt liv.

 

Det glæder os, at en stor virksomhed som Starbucks vil være med til at sætte fokus på vores arbejde med at støtte og rådgive unge piger og skabe øget opmærksomhed omkring vores tilbud. Vi ønsker at hjælpe så mange piger som muligt, så vi håber, at vi med samarbejdet kan udbrede kendskabet til vores organisation til endnu flere unge piger,” udtaler Anna Bjerre om samarbejdet med Starbucks.

 

I donaid er vi meget stolte af at være med til at facilitere samarbejdet mellem Starbucks Danmark og Girltalk.dk. Samarbejdet er et rigtig godt eksempel på, hvordan donaid kan hjælpe virksomheder, der ønsker at støtte en god sag, med at rejse flere midler til velgørenhed.

Også hos Starbucks er de glade for samarbejdet. Consuelo Blat, der er Director of Licensed Retail for Starbucks Europe, Middle East og Africa, glædes over at hjælpe medarbejderne i danske Starbucks-butikker med at fejre det 10-årige jubilæum samtidig med at støtte unge kvinder i Danmark. 

 

Det er en del af Starbucks’ DNA, at vi involverer os i samfundet og hjælper, hvor vi kan. Vi har nogle dybt engagerede medarbejdere og partnere, som under vores samarbejde med GirlTalk vil gøre en stor indsats for at skaffe penge til donationen,” fortæller Consuelo Blat.

 

 

 

donaid.dk
Scroll Up